ابزار منو ثابت

ستاره ( تنظیم جدید )

 

من برمی خیزم با طلوعی دوباره / تو نسیم دائم آن طلوعی

من شروع با آفتاب صبحگاهی / تو نور شیرین روشنائی

من گرمای تیغ افتابم / تو در وجودم نرم نرمک هوای بارانی

من بدنبال  تلاش روزانه / تو برایم ابر و باد و مه و بارانی

من با چشم بند خواب ظهرانه / توبه رویا / غرش رعد ، برق و بارانی

من در پی ارامش عصرگاهی / تو باران تند رگباری

من در پی صدای لالائی / تو برایم بخوان آواز تنهائی

من در پی یک خواب رویائی / تو در آن خواب به دنبال بازی صبحگاهی

من در پی کنج خموشی ها / تو در آن کنج پر از بال هوائی ها

من در پی یک مکان شیدائی / تو همانجا نشسته در ایوان بالائی

من در پی ذره ائی جرات / تو همان جسارت بی پروائی

من در پی آسمان  پر ستاره / تو همان ستاره آسمانی

 

هرگونه برداشت بدون اجازه از نگارنده پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت9:04---21 خرداد 1392
سلام ، آیا اجازه استفاده از شعر رو برای تمرین دارم یا خیر ؟
پاسخ: سلام ، برای تمرین کردن که هر کس میتواند هر ترانه یا شعری رو که تمایل دارد به هر نحو تمرین کند ولی استفاده رسمی و سند زدن به نام خود یک جرم محسوب میشود . دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,

] [ 16:23 ] [ دلشوره ]

[ ]